Dan före dan före dopparedan

Det är idag om jag inte misstar mig. Julstämningen är det brist på härhemma, när man är inställd på att jobba så blir det som det blir med den saken. Men - som sagt - är man snål så är man!

Ville och jag har tillsammans lyckats få en passion för APPORTERING!
Det funkar - och det är skitroligt!
Tänker låta några dummiesar/apporter åka med i träningsväskan ikväll på gruppträffen, så får vi se om jag tar fram dem eller inte. Det beror på hur pass bra allt annat går, blir det som förra veckan kommer vi backa tillbaka till ruta ett och enbart köra kontakt/linförighet...

Idag ska han få springa av sig ordentligt innan träningen, det tar bort värsta Galenskapen ur hunden om inte annat. Det är faktiskt lite småtaskigt att fara med en understimulerad unghund av denna kaliber och kräva stordåd. :-/

Det snöar nu! *hurra hurra* Ingen är gladare än jag.

Vacker som en dag:


Kommentarer
Postat av: Nina

Jajamensan 17mars till 1 april:D skönt vi syns imorgon=)

2008-12-22 @ 18:45:31
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0