Helgen är räddad

För den spenderas på jobbet. Så även julen! *jippie*
Kan kännas bittert, men tanken på att ett vackert vapenskåp kan pryda hemmet efter löningen känns desto bättre. Skämt å sido, man får väl tapetsera det eller så, det är nämligen tvunget att stå i sovrummet... :-)

Är i en riktig bloggtorkarperiod, dagarna rusar på och ingenting särskilt händer som är värt att skriva om. Vädret är fortfarande skit, snön är borta (nåja nästan i alla fall), världen består av is. Jag är så besviken! Mina härliga skidturer i gnistrande snö, fem minusgrader och solen som tittar fram - det är ingenting annat än en fantasi. *snyft*

Kan förresten berätta att jag & Vilde tränade apportering igår - och det gick SUPERBRA! Fritt apportsök - hämta - lämna - fokus - grepp - precis allt gick totalfint och det var så himla roligt, för oss båda. Tummen upp för min fina hund, han fick faktiskt grisöron igårkväll. (i normala fall är det förbjudet i lägenheten pga att jag tycker lukten är förfärlig, men han fick ligga i badrummet och tugga med öppet fönster, haha)

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo caisa har hand om klubbtidningen

2008-12-20 @ 15:33:00
URL: http://idatalhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0