Frost

Äntligen lite kallare. Nog ska det väl knastra lite under skorna i mitten av november?

Det verkar ha snöat pyttelite, för hustaken är vita.
Längtar efter den riktiga snön, vill ju prova dragpulkorna. Måste skaffa pjäxor, ett hundförarbälte (tror jag man behöver?) och expanderlinor, sedan är utrustningen komplett. Lär behövas en del övningslektioner för att man inte ska dräpa sig, minns bara alla sparkfärder förra vintern då V drog iväg i en rasande fart. Det kändes som att åka baki en nordsvensk. :-)
Så nu får snön komma!

Jobbar 13:30-21:00 idag. Ska dock inte vara på avdelningen mer än två timmar, sedan är det förberedelser och 18:00 börjar Anhörigträffen. Känns roligt. Särskilt nu när bildspelet är färdigt, skitbra blev det och testat det med projektorn har jag. Flera gånger. :-)

Ville och jag tog en skogstur imorse, han fick rusa av sig värsta energin.
Till helgen blir det jakt, Svallforsmarken eller så var det tal om att dra till ett annat ställe tyckte jag S pratade om. Vi får se.

Nu fortsatt slösurfning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0