Humor

Jag har rent utav ont i magen av dagens alla skratt. Kan inte gå in så djupt, men denna dag har bestått av den ena galenskapen efter den andra på jobbet. Till sist, efter att ha legat ihopvikt och skrattat gömd i ett förråd, misstänkte jag nästan att vi utsatts för Dolda kameran eller något. :-)
Det värsta är ju när man är tvungen behärska sig, fastän man håller på att explodera. Och alltid är det någon i församlingen som möter ens blick och ler, och då är det nära att hämningarna släpper. Finns det något värre... Kunde i alla fall hålla masken någorlunda, men det som kom efteråt var hejdlöst! :-D

Bloggen ska vara hundrelaterad, så det är väl bäst att nämna hundstackarn också. Han har tuffa tider at vänta, matte har beställt expanderlinor och nu fattas bara pjäxor så drar vi igång. Hur det går är osett, men här ska åkas skidor. Har redan bestämt vars första övningarna ska pågå - en plogad, lågt trafikerad skogsgrusväg i krokarna som känns lämplig. Den numera nästan läkta fotskadan tänker vi inte särskilt mycket på nu. *vissel*

Meddelande till A inför lördag - du ordnar vikarie omedelbums, annars får du med mig att göra! ;-)

Kommentarer
Postat av: Nina

haha då måste jag väl gör de:) hehe

2008-11-25 @ 22:09:06
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: Nina

Nu har jag bloggat:)

2008-11-25 @ 22:17:12
Postat av: Nina

Antar att de var du som skrev:) Haha men kanske kan stanna kvar ändå men får sew hur de blir med schema och så men jag meddelar haha:)

2008-11-25 @ 22:40:25
Postat av: Nina

Tack föresten kommer saknar er. Vill verkligen vara kvar.

2008-11-25 @ 22:41:19
Postat av: Anonym

Hehe gästspela kan jag eftersom jag är timanställd där får jag jobba lite som jag känner för de. Så får se hur schema kommer då kommer jag självklart meddela er:) Vill ju gärna jobba med er:D hehe



Haft en bra dag Vickan?=)

2008-11-26 @ 20:45:25
Postat av: Nina

nu blev de så för mig:/ sjukt

2008-11-26 @ 20:45:45
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-11-26 @ 20:54:40
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0