Halvlek...

Ett pass kvar imorgon, sedan börjar påskledigheten a´ en dag, och suktan efter min egna hagelbössa när det stora lönekuvertet anländer. :D

På hundfronten blir det bara fysiskt arbete dessa dagar, ty hjärnkapaciteten är inte tillräckligt fin för att orka med saker som t.ex. lydnadsträning. Och då är det lika bra att låta bli, för både min och Villes skull. Hans tassar ser okej ut nu, så vi ska strax ta bilen till Trollis och göra av med lite energi. Eller rättare sagt - Ville gör av med energi och jag samlar den i form av insupning av skogens dofter, lugn och ro och glädjen av att umgås med hunden.

Så några minuters slösurfande - sen är det jag, Helosantuben och den här suddiga figuren:


Kommentarer
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

japp.. jag tog skurmoppen och skurade taket. jobbigt, jobbigt ! :) hahah xD

2009-04-12 @ 23:27:42
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0