Skidtur i Trollskogen

Jag & Skägglös drog iväg till Trollis på en skidtur, alldeles allena och det var underbar temperatur. Annars en blåsig dag, men därute mellan träden är det lä. Snötäcket är perfekt att åka längdskidor på, det håller för hunden att springa också.



Se vad det har tinat:



Fast det är ett par decimeter kvar...



Ville missbedömde ett hopp och kvasade i en lerbäck:



Hunden som gillar att bära, inga småpinnar är av intresse utan det ska vara tunga grejor:









Nu är vi anmälda till rasklubbens utställning. SKK:s däremot, där gick tydligen anmälningen ut redan 14/4 (!) så jag blev så arg på mig själv för att inte ha kollat ordentligt. Hade ju planerat att viga helgen 16-17 maj åt detta, för det är som sagt inte min favoritsyssla... har till och med tagit semester. Men men - efter att ha språkat med några människor ser det ut som om det KANSKE går att komma med ändå. *håller tummarna*
Ska betala in avgiften ikväll och ringa några personer imorgon, så får vi se hur det går. :)

Nu kommer solen tillbaka, för en stund sedan regnade det! :question:

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: johan och åsa

Håller tummarna för dig att det går vägen med utställningen!!!! För oss gick det inte anmäla Diva till 17maj för man måste vara svensk registrerad och det är hon inte och vi har fortfarande inte fått norska papprena från norska kennelklubben:( Härliga bilder förresten!!!!!

2009-04-19 @ 17:24:12
URL: http://pointerliv.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0