Nedräkning

3 veckor - 17 dagar - 13 arbetspass. Nedräkningen har börjat. Alla lägger huvudet på sned och tycker att det är lång tid, men ni pratar med den sanna optimisten som nyss tycker snön försvann. :D

Under tiden som är kvar lägger vi fokus på:

- Stoppträningen
- Apporteringen
- Skyttet

Det blir ett och annat tjuvsläpp också när temperaturen tillåter. Kan inte påstå att det är några mängder av vilt som uppenbarar sig tyvärr, men gudarna ska veta att vi kommer kämpa för att få fylla ryggsäcken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har oxå nedräkning till fågeljakten för då blir jag utan hund i en hel vecka! Då kan jag få städa:) och slippa allt hund hår ett tag;)

Hoppas ni mår bäst, Kramar från mig och 3 super taggade tikar:)

2009-08-11 @ 21:34:25
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Nettan

Men så härligt att du oxå äntligen får njuta av semester! och på det bästa sätt du vet!!

Själv börjar jag om att jobba på tisdag :(

hoppas du får god jaktlycka



kramiz

2009-08-11 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0