Fin lördag

Det tål att sägas igen - vi har härliga tider att vänta. Redan nu är det vårkänsla i luften, då temperaturen stiger på dagarna och sjunker på nätterna. Solen strålar även idag, hur många grader det är har jag ingen koll på men det är behagligt i alla fall.

Lite bilder från dagen:






Haren har sprungit åt andra hållet, Ville!



Ännu ett besök hos Monstervalpen:



Ovanstående är - otroligt nog - att klassa som rumsren från åtta veckors ålder.
Vi andra hundägare som torkat, skurat och kämpat dagarna i ända med småvalpar i våra dagar, vi hoppas familjens tvåbenta flockmedlemmar får igen det på något sätt någon dag.
:-)

Förutom att vi haft en fin dag i friska luften, kan jag lägga till ett till ämne på glädjelistan: Jag får - i princip alltid - legitimera mig på "Gröna skylten". Idag gick jag dit, allmänt "risig" i mössa, hundkläder och stripigt hår. Och fick dra fram körkortet! :-O Ganska roligt när man fyller 29. :-)

Nu bär det av i badet för ikväll väntar partaj hos goda vänner.

Trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Moster Åsa

Jag förstod nästan att du skulle lägga in något kort från dagen. Fina kort. Zigge blev läcker. Ha en trevlig kväll. Kram moster.

2009-02-28 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0