Kylan fortsätter...

Det verkar inte vilja bli varmare än. När jag gick från jobbet ikväll visade termometern på -26.5, vet inte om den stämde men det kändes så.

Ville fick en vilodag från allt vad aktiviteter hette idag. Han är ganska besvärad av öronklådan, även om det börjar ge sig *peppar peppar* så är det lite skvalpigt därinne efter rengöring och han hatar verkligen all form av behandling just nu. Det räcker med att jag öppnar badrumsdörren och råkar titta på honom, då piper han iväg i rasande tempo direkt. Han är dock en klippa i alla situationer, skulle aldrig någonsin visa sitt missnöje mer än att han blir stel som en pinne och försöker förvandla sig till osynlig eller krypa ut genom skinnet och smita. Jag kan göra vad jag vill med den här hunden, han ligger stilla och står ut. Däremot får jag skjuta honom framåt som en skottkärra hela vägen in i toaletten, han glider på tassarna och gör sig tung. Men inte en protest på något annat vis! :-)

For förbi Blåsis en sväng innan jobbet och hälsade på, rena syskonträffen blev det förutom att det fattades två ur skaran.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0