Tripp västerut

Idag har vi rantat, jag och Skägglös. Vädret är kalas om man frågar mig, även om det blev lite väl varmt i skogen där en stund... Men finns det bara bäckar åt hundarna så går det bra. Själv tänkte jag jobba på solbrännan, men märkte att det inte gick att ha annat än långärmat utan att bli uppäten och bortburen.

Den här sprang framför bilen en lång bit, och såg så törstig ut att jag var nära att stanna och bjuda på lite Loka:
         

Ett besök på stugan i Fågelberg blev det: (i bakgrunden skymtas mina blivande jaktmarker)


Det är riktigt vackert inåt landet:


En rolig hunddag, med såväl mental som fysisk träning, så Ville sover gott ikväll.
Avslutades med surströmmingsmiddag hos god vän, alltid lika gott och det var säkert en månad sedan sist. :rolleyes: ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0