Grå onsdag

Idag förvandlades plötsligt mitt femtimmarspass till ett tolvtimmarspass. :tired:
Det som hägrat under eftermiddagen har varit att ta hand om ett studiebesök, och efter det gjorde vi klar projektutvärderingen. Eller nästan klar. Då vi noggrant valt ut bilder, klippt och klistrat på tre A4, samt dragit ut dem så fint råkade jag läsa att det skall lämnas in mailvägen. :bigeyes: Tro inte att jag sparade det heller... Så det blir ingen mailväg, utan vanlig fysisk överlämning bestämde vi. :D
Bara lite finslip kvar så är bördan på axlarna lite lättare, alltid skönt att göra bort saker av detta slag.

Så dagen har varit lång. Ville har varit med på jobbet hela eftermiddagen, stoppat ett tuggben i munnen på honom och så har han fått ligga och ägna sig åt det, alternativt sova, under skrivbordet.
Något mer vidlyftigt blir det faktiskt inte idag, är i behov av en vilarkväll i soffan efter det här monsterpasset, hjärnan behöver det. Imorgonbitti bär det av ut i skogen och lägga viltspår! *längtar*

Fick förresten en tråkig nyhet imorse, är både arg och ledsen än och känner en stor orättvisa över det. Ville fick "Rapporteringskod A" från domaren på SVK-utställningen. ;(
Fått lite mer klarhet nu även om jag inte fattar allt. En snäll person har rett ut lite saker och det kändes bättre efter det. :)

Imorgon kanske det blir en roligare blogg.

Hej svejs! :D

Kommentarer
Postat av: U.R

Hm.. har nog missat detta, men hur kunde han få A på uts?



Enligt min erfarenhet väldigt ovanligt...?

2009-06-12 @ 10:13:18
URL: http://jaktomat.blogspot.com/
Postat av: Vickan

SV: Han morrade då vi klev in i ringen. Min nervositet + hormonerna antar jag, när vi radade upp oss bland hanhundarna gurglade han. Domaren gjorde en sedvanlig bedömning, rabblade på som vanligt och i näst sista meningen nämnde hon att han är "något aggressiv mot andra hundar".

Trodde inte då att hon skulle tillägga Rapporteringskod A men tyvärr. :-( Väldigt trist, känns hårt och orättvist därför att jag (och fler med mig) inte tycker det finns belägg för det, han gjorde inget utfall och är en snäll och trevlig hund i övrigt. Onödigt och tråkigt. :-(

2009-06-13 @ 01:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0