Kompledigt i sommarvärmen

Redan imorse sken solen, och hade det inte blåst hade dagen varit riktigt varm. Fast frågar ni mig tycker jag inte riktigt om den där stekheta värmen, är mer av en höstmänniska faktiskt. Även om sommaren är ljuvlig. Är det bara vanligt sol-och-fågelkvitter njuter jag och särskilt av sommarkvällar som är mina favoriter. :D

Jag och Ville gör inte så många knop just för tillfället, vi var ut på förmiddagen så han fick springa av sig lite energi. Nu ligger han utfläkt på balkongen. De ansträngande hundaktiviteterna får man förlägga till kvällen idag, fastän det är bra att vänja sig vid värmen också för det tror jag är litegrann en träningssak också.;)

Hastigt och lustigt har jag fått två privatlektioner i hagelskytte. Det gick bra och jag är så glad!
M
såg några fel och brister, och korrigerade jag dessa gick det som smort. Träffade inte alla duvor ändå, men har inte det minsta ont och nog kommer träffarna med träning! (alltså jag bommar ju inte alla...)
Har lätt att hamna i ett virr-tillstånd då det ska skjutas. Fastän jag tänker "inte blunda" så blundar jag likafullt med högerögat då avtryckaren trycks ner. Det kom som en stor överraskning, jag förnekade det länge och väl envis som jag är. :D ;)
Summan av kardemumman - det finns hopp och nu återstår träning-träning-träning!

Imorse tog jag chansen och ringde jobbet, frågade om jag kunde ta några komptimmar idag och det passade bra. *jippie*
Man samlar på sig tid som aldrig går att tas ut. Inte får man ta allt i pengar heller. Så det passade utmärkt, nu är jag ledig fram tills 16:15 - härligt! :D



Kommentarer
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

rätt gissat.

vilken fin gräs-bild

2009-06-18 @ 19:58:18
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

jajjamensan. jonas gardell var de rätta svaret. en bil... njaaaee! ;P haha . äran att gissa rätt har du vunnit. haha

2009-06-18 @ 21:28:11
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glad midsommar!!!!

2009-06-19 @ 11:09:38
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: pappsen

Glad midsommar/

2009-06-19 @ 11:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0