Åter till vardagen

Ville har svalt sista pillret och ingen är gladare än jag!

Nu är det bara att börja bygga kondition och muskler inför höstjakten!
Idag tog vi en rask promenad runt Innimarksvägen med omnejd, och det ska bli fler sådana så musklerna får allsidig träning. Imorgon blir det långrundan.


Har fått smileysar till bloggen. Tack Ida!

Måste testa några av dem:

:);):P:D:(:O:S;(;P

:question:  
 
:rolleyes:  
 
:love:  
 
:blush:  
 
:mad:  
 
:cool: 

:tired:  

:bigeyes:  

:thumbup:  

:thumbdown:


Eftermiddagen har bjudit på lite aprilväder, ömsom sol och ömsom snö. Har dinglat ner ett tunt lager pudersnö, inte mycket som tur är. Nu vill vi ha vår!

Nu bär det strax i säng, har en förmåga att bli alldeles för sent efter kvällsarbetspass. Och desto jobbigare är det att stiga upp på morgonen.

Så godnatt allesammans!


Kommentarer
Postat av: I d a - T a l l h e d :)

jodu, gamla sabels är verkligen toppen-bra plats för träning. :) kan inte jag få följ dig dit någon gång och se hur du tränar med din hund?



Jag försösker lära hera fot nu .. :) hon är ju en naturbegåvning.. de kommer nog gå fort att lära henne de..



jag måste börja öva inkallning mer tror jag .. xD de är en svag sida som hon har .. :/

2009-03-23 @ 23:46:33
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Moster Åsa

Glömde fråga hur det är med Villes öron när du var här. Hoppas att dom är bra nu efter kuren. Kram moster

2009-03-24 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0