Avvikelse från hundämnet

Vi har blivit utmanade, och eftersom Ville är så fumlig på tangenterna så antar jag utmaningen.

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


1. Vad heter du?: Victoria
2. Ett ord på fyra bokstäver: Vila
3. Flicknamn: Vera
4. Pojknamn: Viktor
5. Yrke: Veterinär
6. Färg: Vit
7. Klädesplagg: Vantar
8. Mat: Vinbärspaj? *det finns väl ingen maträtt på V*
9. Sak i badrummet: Vattenkran
10. Plats/stad: Vasa
11. En orsak att vara sen: Ville
12. Något man skriker: Va!?
13. Film: *hjärnstillestånd*
14. Något man dricker: Vin
15. Band: Vikingarna
16. Djur: Varan
17. Gatunamn: Victoriagatan
18. Bil: Volkswagen (stavas det så?)
19. Sång: Videvisan
20. Känd person: Kronprincessan Victoria

Jag utmanar ingen, tror alla jag känner med bloggar redan gjort det här. :-)


Kommentarer
Postat av: Maria & Kekke

Är det inte typ viltpaj som alla engelsmän äter :P Jo, jag har en eftersöksbok som jag funderat på att sälja (Eftersök på klövvilt : eftersökshundens dressyr). Nåt du är intresserad av?

Ha det gött!

2009-03-12 @ 19:33:44
URL: http://tokhund.wordpress.com
Postat av: I d a - T a l l h e d :)

sådär ja.. nu är din design på plats och om problem uppstår så hojta till =)

2009-03-13 @ 12:06:22
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0