Det här är njutning

Vet aldrig om jag njutit såhär mycket av våren förr? Säkert är det så varje år fast man hinner glömma. :-)

Det är t-r-å-k-i-g-t med en hund under antibiotikabehandling nu, hade önskat att vi gjort bort det eländet i kalla februari istället... Men men, på måndag ges sista dosen så då är det bara börja fysträna inför jakten. Har en hel del planer för vad vi ska göra, har till och med schemalagt motionen för jag vill ha en hund som håller många år framåt. Ville är tung - tänk att han väger nästan 40 kilo! - och så med tanke på höftlederna gäller det att tänka till. Så till hösten kommer vi att vara ett pimpat ekipage i skogen. :-)

Dagen bjuder på strålande sol nu igen. Är turligt nog ledig och kan ta vara på varenda minut.
Ville har fått rejsa av sig i Trollis, han har som vanligt skänkt många skratt när han drar fram mellan stubbarna.

Kommer alltid att vara tacksam över att ha fått möjligheten att leva med den här fina hunden som alltid har glimten i ögat.



Kolla vädret:



Kommentarer
Postat av: I d a - T a l l h e d :)

tack.. den blev lite lik din i frägerna.. men jag ville ha nån färg som jag aldrig haft på min blogg :) eheh ..



men jag är skitnöjd :)

2009-03-18 @ 23:56:34
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: öjebybor

Verkar som ni har haft en HÄRLIG dag :)

2009-03-19 @ 15:02:24
URL: http://pointerliv.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0