Helg!

Och jag har äntligen prickat in en tredagarsledighet på schemat! *hurra*

Villes öronklåda är envis, så nu knaprar han penicillin i tio dagar. Han har en förmåga att skaka sönder blodkärl på öronlappen, vilket är hänt nu så längst ut finns en blodfylld böld. Har fått gå med skurtrasan och sanera lite prickar på diverse möblemang, väggar och skåpar - tur man planerar omtapetsering.
Hoppas verkligen detta elände går över snart så vi kan börja hårdträna, både med dressyren och den fysiska motionen.
Under antibiotikabehandlingen är det ju lugnare aktiviteter som gäller, dvs inga tvåtimmars skidturer och liknande... Känns inte vidare kul i detta pangväder!

Nu är det tråkiga saker på schemat - städ & tvätt. Men väl behövligt kan jag tala om!

Kan bara flika in att jag & en kär arbetskamrat fått beviljad en resa till Stockholm i jobbets regi! Flyg, två nätter på vandrarhem och studiebesök på ett profilboende för personer med demenshandikapp (bl.a. frontallobs, levy body), ska bli skitroligt! Vi åker om en månad ungefär. (Ida, jag och din mamma i Storstaden, hur tror du det ska gå?)

Kommentarer
Postat av: papsen

grattis till detta.ja vi fick ju beviljat vårt projekt. vem kommer till vem först? karina

2009-03-13 @ 13:37:39
Postat av: I d a - T a l l h e d :)

Jasså, så du ska med mamma till stockholm :) jag hoppas verkligen att ni får de trevligt för att min mamma behöver och förtjänar allting som kan få henne att finna lugn i en annan miljö. Om så bara en dag eller två så förtjänar hon de mer än någon annan !

2009-03-13 @ 14:21:08
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Vickan

Karina: Okej men så roligt för er! Jag ska prata med Irene, så hör vi av oss. :-)

2009-03-13 @ 20:45:29
Postat av: anneli

vadå hur ska det gå. med min otroliga charm och ditt lokalsinne så blir det nog inga problem. hahaha skämt o sido jag har nog ett okey lokalsinne och för övrigt så tycker jag att det är roligt att vara lite vilsen och du vet ju vad jag brukar säga. om jag tycker det så är det . . . ja o.s.v hihi

2009-03-15 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0