Helgen är räddad

Ja inte behöver man fundera på vad man ska göra när schemat säger arbetshelg. ;)
Det känns extra motigt i dessa vårtider förstås, längtan till att flytta ut i en stuga i Storskogen är större än någonsin sådana här dagar. Där man kan ägna all tid åt att andas frisk luft och leva med naturen, låta hunden gå fritt på gården ja listan kan göras lång.

Såhär kan jag tänka mig ha utsikten till exempel:



Jag & Ville har varit på en lång sväng efter skoterspåren, och jag kan åter konstatera att den här hunden har en fin egenskap, att hålla kontakten. Jag styr honom ingenting alls för det behövs inte. Enda gången är ju om han behöver kallas in, och det är sällan han ifrågasätter det.

Lämnade både kameran och mobilen hemma, och bara njöt av friskluften.

Nu är det bäst att springa den 150 (?) meter långa vägen till Arbeitet.

Trevlig helg allihopa ;)


Kommentarer
Postat av: I d a - T a l l h e d :)

tack så myvket för de förslaget, jag ska be min älskade, underbara man att kolla upp de med hyrbil nu på måndag då han ska kontakta försäkringsbolget ..



hum, jag har jätte ont i nacken :S Har ringt läkaren och skulle komma in imorgon om de blivit värre,.. hoppas de blir bättre så jag slipper. huvudsaken för mig är ju i alla fall att hundarna är oskadda.. nu ska jag försöka få tag i en kombi nästa gång så vi kan ha hundarna säkrare där än i baksätet.. hundarna är mins små älsklingar. mina små barn !

2009-03-27 @ 23:56:51
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Petra

Vi har fått en volvo kombi. Den vita som pappa haft ett tag. :) Så nu har Leo stor plats där bak. Dessutom har mamma fått tillbaka sin mitschan :P

2009-03-28 @ 10:54:25
URL: http://petrafjllstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0