Kvar i sjuksängen

Nu börjar det vara hopp om liv åtminstone, igår hade jag mina tvivel. :rolleyes: ;)

Rösten är tillbaka och det går att ligga utan kvävningsrisk, dock är hörseln väldigt nedsatt men det går ju som tur är att höja ljudet på telefonen och ordna textning för hörselskadade till Robinson. ;p

Imorgon kommer jag nog orka ta bilen till vattnet eller skogen, och aktivera Ville litegrann. Hänger någon med (S? Å?) så han får en lekkamrat är det ännu bättre, för gå några längre sträckor orkar jag inte än.

Min bror + pappas fru har sprungit Stockholm maraton idag, och en snabb rapport säger att det gick bättre för Nicke än för Carina. Men får nog veta utförligare vid ett senare tillfälle.

Tillbaka till febersoffan. Börjar sakta men säkert se ljuset - det kommer att ta slut inom en snar framtid. Kanske redan på måndag. :D

Trevlig lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0