Fredagsmys

Dagen började bra med en rejäl springtur på vårat favoritställe. Blåste en stopp och belönade externt med godis (faktiskt!). Märker en blandning av förvirring och förtjusning när jag varierar den externa belöningen. Vet inte om det är bra eller dåligt? Han kan verkligen ha en uppsyn av "jag fattar ingenting" ibland. :D

I övrigt har här lallats på i ruskvädret. Har klippt klorna, kollat öronen (doftar gott numera!) och badat V ordentligt, skönt att göra det någon gång emellanåt.

Nu är det fortsatt fredagsmys härhemma, såhär gott kan en nybadad vorsteh med sängdispens må: ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Ska också bada o piffa upp hund snart. Pixie blir ju ett år till veckan (!) och då måste man ju vara fin :)

2010-03-27 @ 11:30:34
URL: http://tokhund.wordpress.com
Postat av: Åsa

Ser ju nice ut , må tro om han mös???

2010-03-27 @ 16:23:03
Postat av: Ida Tallhed

jag måste verkligen ta mig an och hjälpa dig med din bloggsida vickis! :)



Ja men jag har alltid använd doggy extra professional för aktiva hundar på Hera och tindra. De har varit kanon! skitbra! men frågan är ju om de i längden kommer vara lilka bra för en dobbis? :/ hmm ... de var verkligen jätte bra för Hera och Tindra. Hera fick 7dl om dagen. tindra 3,5dl.

2010-03-29 @ 17:23:35
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0