Helgen

Nu är helgen snart slut, en ny arbetsvecka väntar och vi njuter för fullt av vårvindarna som börjat visa sig. Igår var det riktigt underbart och såg ut såhär:



Söndagen har bjudit på plusgrader och mulet, även det helt okej. Då skoterspåren är ganska dåliga efter senaste snön föll, tog vi idag Tegsnässkidorna och det blev en skön tur med trevligt sällskap. Jag ramlade bara en gång, sällskapet två (:D) men lyckades bryta av ena staven så hemfärden blev lite vinglig eftersom det samtidigt kladdade massa blötsnö under fötterna. :D

Ville har fått Surolandroppar för öronen i 10 dagar. Tyvärr var veterinären snål på receptet, vi fick bara en flaska så det kommer inte räcka, men jag ska ringa dit imorgon. Ville är redan bättre så snart ska han nog slippa det där eländet.

Skulle lätt kunna klona den här hunden i massor med exemplar så jag alltid fick ha en Ville i mitt liv. Han ger mig gråa hår och är en utmaning många gånger, men fränare hund har jag aldrig stött på. Helt underbar är han! :love:


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är ju härligt nu men tyvärr för varmt för på isen där vi håller oss mycket blir det så mycket flöd vatten. Hoppas villes öron är bra snart. Kram Åsa

2010-03-08 @ 19:21:52
Postat av: Ida Tallhed

de är nog bådeock. kul och osmakligt. kanske lite fel plats. tänker mest på dom stacars barnen som ska fråga sina föräldrar vad dom gör! HUVVA! men annar var de särr kul.

2010-03-11 @ 07:28:48
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0