En bildbomb till

Min passion för foto ökar dramatiskt. En glad amatör är jag, och det är tur att ingen ser när man krälar omkring därute i buskarna!

På hundfronten intet nytt. Vi traskar och traskar i skogen för det mesta. Är duktig och kör någon apportövning emellanåt men har inte riktigt haft det där suget, så det blir på tok för sällan. På torsdag börjar kursen, blir så spännande och jag är säker på att motivationen får sig en skjuts.

Här kommer dagens guldkorn från havet av bilder min kamera fylls med:





Kommentarer
Postat av: Maria

Fina bilder!

Hoppas ni får kul på kursen. Jag är också sugen på att gå kurs, men jag vet inte riktigt vad... Hittar inget som känns direkt superlockande heller. Så än så länge får jag träna för mig själv :)

2010-05-05 @ 10:23:53
URL: http://tokhund.wordpress.com
Postat av: Åsa

Så fina bilder!!! Men det vet du redan. Trevlig helg, KRAM

2010-05-07 @ 22:53:25
Postat av: Ida Tallhed

vist har du ny kamera? vad har du för kamera nu?! är de en systemkamera? ser så ut på dessa otroligt proffsiga bilder! RIKTIT FINA!



nej jag har inte provat de.. men har lånat ett par foppatofflor av min bästa vän som är förstora så i dom kan jag gå utan att avlida

2010-05-11 @ 08:00:40
URL: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0