Värmeslagsvarning

Jag & Ville har navigerat oss runt i skogen idag, och första steget i mitt GPS-kunnande är avklarat. Lyckades skapa en waypoint och faktiskt se på kartan var vi befann oss och var bilen var. Snart kanske jag till och med börjar lita på apparaten. :D

Men det är varmt, Ville var påtagligt loj i slutet och trippen blev inte särskilt lång på grund av det. Vatten i flaska i all ära, men det blir varmt direkt och räcker inte långt. Vi tog en sedvanlig vätskekontroll i Trollis, och efteråt hade han återgått till att vara sitt gamla jag igen.

Nu tar vi igen oss, min begynnande huvudvärk börjar lägga sig och så fort krafterna samlats färdigt kommer kvällen ägnas åt städning och andra förnödenheter.

Kaffehurran är laddad för det är tydligen gäst på G...




Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos =) nästa gång tar jag hem honom

2009-07-20 @ 21:31:21
Postat av: Maria

Jobbigt när det blir för varmt :/ Var ute o gick med vilddjuren igår efter klockan 21 o fasen så skönt det var! Att jag däremot kom på tanken att gå genom ett brännässlesnår iklädd shorts o sandaler och att typ alla Råneås insekter bestämts sig för att vara på samma åker som jag var ju mindre trevligt ;)

Ha det bra!

ps. När kommer du till Råååne då? ;)

2009-07-21 @ 10:20:34
URL: http://tokhund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0