Grattis

... Petra, mitt näst-näst yngsta syskon som idag blir hela 20 år! :D

Det konstiga är att det egentligen är jag som är 20? :rolleyes:

Minns faktiskt den dagen hon föddes, jag var 9 år och hade skolavslutning när mamma tidigt på morgonen åkte förbi på ambulansbår på väg till BB  i köket där jag stod chockad i finkläderna. Firade examen på bönhuset i Blåsmark, och samtidigt min egna födelsedag så hela församlingen stod upp och sjöng "Ja må du leva". Väl hemkommen ringde telefonen och då hade Petra kommit till världen, jag blev så glad att jag började gråta, haha. :D

Nåja, tiden går fruktansvärt fort kan man konstatera i alla fall... :O


Petra och Leo:

Kommentarer
Postat av: Nettan

En stor grattiskram till dej! ska försöka komma mej förbi på en kaffe nån dag...



Förresten: jättefina bilder du tar!! du borde bli fotograf :)

2009-06-08 @ 13:04:40
Postat av: Vickan

SV: Tack Nettan! :-)

Ja vi måste träffas över en kaffe snart så vi får surra igen oss. ;-)



Fotograf, haha nja inte är jag så duktig. Drömmer däremot om en bättre kamera... vi får väl se.



Kram Vickan

2009-06-08 @ 15:11:33
Postat av: sommarflickan!

Fin blogg!



Håller en frågestund i min blogg, ställ en fråga! Uppskattas :)

2009-06-08 @ 15:18:27
URL: http://ssommarflickan.blogg.se/
Postat av: Trollbäckenshundhotell

Ett Stort GRATTIS till dej :-)

2009-06-08 @ 17:51:08
Postat av: Caroline

Grattis, grattis! Då har du all anledning att få vila från träningen ;) Ha en trevlig kväll! / Caroline, Andreas, Uno och Lex

2009-06-08 @ 18:19:56
Postat av: Vicks

Tack alla :-)

2009-06-08 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0