Miljoners löptikar

Ja idag kändes det så, tycker det är ovanligt mycket fastfrysning vid dofter, och hacka-tänder med grumlig blick. :rolleyes:

Naturlig drift eller ej, har man mig som ägerska är det inte några många doftförfrysningar som beviljas under färden. Är det något jag kan få gallfeber av så är det detta beteende. Dessutom är jag av den tron att det bara eggar hormonerna, så sträng begränsning råder vad gäller både nosarbete och markering.



Brudar i luften :love:




Sociala lekar med matte och kopplet får man lov att ha ibland



Vädret är blåsigt, solen kikar fram men bara svagt då molnen skymmer.
Temperaturen är betydligt varmare än igår, fast nog gäller det att klä sig.

Har ett kort kvällspass ikväll, 16-21, sköna tider! Imorgon 7-12 (minst lika fint!) men då ska jag och min projektkamrat först ta hand om ett studiebesök och sedan skriva klart vår utvärdering. Projektarbetet är slut, jättetrist men det kommer loss nya pengar till hösten så jag vet två stycken som lär kasta sig över ansökningspappret. :D

Ha en bra dag allesammans. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0