Lackar mot jul

Men det kan man inte tro då man tittar ut. :S




Var sugen på att jaga idag på veckans enda lediga dag, men kände att energin inte riktigt räckte till efter helgjobbandet. Så vi siktar på lördag och söndag. Hoppas vädret är någorlunda då!

Idag har vi tagit en kravlös skogspromenad, och så fort motivationen faller på plats tänkte jag träna apportering en stund ikväll. Har frysen fylld av vingar och två av dem ligger på diskbänken för att mjukas upp lite. Bara fantasin sätter gränser för vad man kan hitta på med tjädervingar, lite eltejp och en dummy t.ex. :D


Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

haha, nej. Jag dricker inte ens kaffe. Vad var de för buffé på after worken på fredag, har du kollat de? =)

2009-11-24 @ 07:47:45
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Ida Tallhed

jo de blir kul att prova de och om jag trivs och tycker de verkar så kul som jag föreställt mig då ska jag nog söka in på framnäs personliassistent utbildning som är ett år.

2009-11-24 @ 14:02:17
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0