Update

Här händer inte så mycket på varken jakt- eller hundfronten just nu.
Var och sköt lite lerduvor igår, 75 skott och jag är ganska nöjd. Fokuserar jag bara rätt så blir det snabba skott och duvan går upp i rök. Nyckeln är träning, och jag ska försöka få in några tillfällen till innan vinterns intågande.

Ville har idag ätit sista Rimadylen på kuren. På måndag bokar vi en röntgentid och först efter det får vi se vad som händer. Antingen amputation eller så inte. Hoppas på det förstnämnda. *håller tummarna*

Jag spenderar helgen på jobbet och det känns riktigt bra efter all ledighet. Har verkligen kopplat av och känner mig riktigt utvilad under dessa fyra veckor. Trist med så många förlorade jaktdagar nu på slutet förstås, men sådant är livet. Bara att tänka positivt. ;)

Trevlig helg allesammans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi håller tummarna för er:)

2009-10-03 @ 15:14:28
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Anonym

vi håller tummarna för er:)

2009-10-03 @ 15:14:50
URL: http://pointerliv.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0