På lydnadsfronten

6 maj börjar vi kurs på Bruks, ska bli så himla roligt!
Så nu är det bäst att skärpa upp lydnaden lite så vi slipper skämmas. Just nu känns det som om allt utom vardagslydnaden går dåligt Och det beror helt och hållet på mig. Dels har jag släppt lite på kraven, tränat för sällan och framförallt så är jag så himla okoncentrerad under momenten. Disträ och flummig, det går inte an hos den här hunden för han behöver en militärisk Hövding med raka puckar, tydlighet, konsekvens. Ordning på torpet hädanefter!




Kommentarer
Postat av: Fjällbruden

Lycka till med doggen, du får nog till det!

2010-04-24 @ 18:27:51
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com
Postat av: Åsa

Jag skulle oxå behöva gå någon kurs...för att ha koll på 5 brudar samtidigt är lite eller mycket svårt. Kram

2010-04-26 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0