Stopp och belägg

Nu lägger vi krutet på stoppträningen. Hips vips är det sommar och träningsfåglarna anländer, innan dess ska det sitta!

Vi har idag promenerat i solen, pulsat i snön och Ville har fått ett nytt halsband:



Han fullkomligt hatar den här plastapporten, varför vet jag inte men kan tro att den är lite obehaglig att hålla i då den är hård, tung och halkig. Tränat några hållaövningar, och precis efter bilderna togs ringde telefonen och jag glömde bort att hunden satt och plågades under strängt "håll fast"-kommando. Gick runt härhemmma och pratade några minuter, och när samtalet avslutades kom jag på det. Gick in i sovrummet och kvar låg apporten, hunden hade gått och lagt sig i biabädden. :D


Med plågad blick...



Kommentarer
Postat av: Åsa

Så tjusigt det nya halsbandet är. Vackert väder är det i dag blir nog en skidtur då...måste passa på för det verkar bara ska bli varmare:( Vill ha sol och -10 , vill inte ha slask nu utan jag vill kunna åka skidor hela april ¨på isen. Kram njut av vädret:)

2010-03-14 @ 09:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0