Viltspårspremiär

Japp, igårkväll lades det och imorse gicks det.

Liggtiden blev ganska exakt 12 timmar. Min dåliga förmåga att bedöma avstånd gissar på ungefär 800 meter. Kändes jättelångt igårkväll, och betydligt kortare idag. Kan bero på att jag tar mer tid på mig att strosa fram med klöv och blodflaska, än när det är dags för Ville. Han gör allt i rasande tempo!

Eftersom det åskat och blixtrat inatt har det varit skyfall också, vilket försvårade det hela lite förstås. Men han spårade noga och löste problemen när de kom, blev lite snurrande på vissa områden men sedan bar det iväg, och slutligen var vi i mål.

Glömde kameran så här är en gammal bild:


Kommentarer
Postat av: Åsa

Så duktig du är....kanske du kan ge mig lite ny energi;) Så fin han är ville gubben. Kram från mig och pointerbrudarna och valparna

2010-05-17 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0