Kyla

Nu är det kallt. *brrr*

Har en hektisk vecka, och egentligen ingenting att skriva om. Ville motioneras med promenader och sparkturer, den mentala gympan är vi lite slöa med. Men vem vill vara ute och träna lydnad när det är arton minusgrader...
Fredag och lördag var vi duktiga och tränade apportering med riktigt vilt. Det gick hyfsat bra, inte perfekt men jag är rätt nöjd.

Igår for pappa med familj till Indien - hoppas ni får en trevlig resa, skriv/sms:a någon gång. :-)

Det här var världshistoriens tråkigaste blogginlägg.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: ida

tittade in din syrras blogg.. men jag vet ju vem de är såg jag då=) hihi .. hon är ett år äldre än mig ock har gått på h-lax precis som jag .. hon har dessutom (för många år sen) varit ihop med samma kille som jag precis innan hade dumpat ;P hahaha .. fan va världen är liten .. väntar barn gör hon också .. gud så roligt! jag vill ju också... hihi

2008-12-10 @ 11:34:58
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: papsen me fam

jo nu vi framme bruna har vi blitt idag +35 soool

pa gransen for varmt men 18 - later inte kul ha de gott vi hores senare krammm o halsa ville

2008-12-15 @ 16:20:35
Postat av: Vickan

Pappa - Nu är det varmare här, bara någon minusgrad och plogkarmarna är meterhöga. :-)

Ha det så bra nu.

Kram

2008-12-16 @ 09:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0