Ljuvligt

Skidsäsongen är över kan jag berätta. Nu är snön blöt och porös, det tinar rasande fort - till och med vindarna är varma!

Här skidrade jag i början på veckan:




Ville kommer ihåg var rapphönsen bodde i fjol:



Snygg stil: :D



Knädjupt på vorstehben är det ännu på vissa ställen: ;)



Efter promenaden blev det en till promenad med Åsa & Zigge, bara en liten sväng anpassad till små valpben. Dom sköter sig jättefint, och Ville har mött sin överman i Z som visar sig vara en riktig tuffing... De har fruktansvärt roligt och leker på låg nivå. :D



Nu ligger hunden utslagen på balkongen, själv ska jag slappa ett tag och sedan röja upp härhemma inför kvällens Robinson-främmande.

Tack & hej


Kommentarer
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

ja ibland läser man lite för snabbt så man läser fel.. å iblabnd skriver man så fort så man bara snubblar över alla tajenter ;OP

2009-04-26 @ 15:17:12
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: pappsen

hej fam här hemma undrar var jag hittar alla fina skrivbordsbilder följer naturens skiftningar //valborg firar jag ju hos maria ha de kramar

2009-04-26 @ 17:44:26
Postat av: Vickan

SV: Pappa, det är ju bra att någon får användning av dem. :-)

Hälsa så mkt åt Maria mfl, själv ska jag ju till sthlm 6-8 maj men det finns inte tid att hälsa på henne tyvärr.

Ha de :-)

2009-04-26 @ 18:14:37
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

ja, jag tyckerdu ska ställa ut Ville :)

2009-04-27 @ 11:49:21
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vilken söt hund! :D

Kram

2009-04-27 @ 14:16:42
URL: http://typolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0