Lördag!

Gårdagens busväder höll inte i sig så länge, idag strålar det från himlen igen!
Det var dock tillräckligt för att göra min bil till en istapp, så den har fått stå idag och vi har istället rört oss i krokarna för omväxlings skull. Nu har solen nått parkeringen så den är automatiskt framtinad igen. :)
Har haft tusen planer för den här helgen, men en molande huvudvärk har gjort att det känts mer lockande att stanna hemma och pyssla med lite städning och annat, Ville har legat och solat på balkongen flera timmar. Det är inte direkt sommar i luften bara för att solen skiner, visst tinar det men inte i något rasande tempo som när det är varmare... men men - det kommer!

Igår kom flygbiljetterna i brevlådan, och det känns inte längre som en evighet innan Stockholmsresan blir av. Gud så roligt det ska bli! Och med så trevligt sällskap också, jag & A, kan det bli bättre... :thumbup:

Det är endel andra roligheter inplanerade i maj också, Hundutställning 16-17 maj och så en tripp till Källan SPA i Åmliden med arbetslaget. Det förstnämnda ska jag komma ihåg att fixa ikväll, online-anmälan och betalning. Trodde det räckte med medlemskap i rasklubb, men på SKK:s nationella verkar det som om man måste vara medlem där också. Vilket känns aningen bittert, då Svenska kennelklubben inte ger något mer än en halvdan tidningsprenumeration. Nåja det kostar att ligga på topp. Ville känns inte som någon lovande utställningschampion heller, då han saknar skägg, så det här blir kanske de enda utställningarna han släpas med på i sitt liv. ;)


Kommentarer
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

ja men gud så kulskulle jag mer än gärna göra =) jag bjuder på lektionerna och du på vinet? ;)

2009-04-18 @ 19:31:58
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

ja de tycker jag v tar hand på :)

2009-04-18 @ 23:16:50
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0