Välkommen våren!


Nu händer det grejor. Man kan höra snön sjunka!
Fortfarande kalla nätter, så att det tidigt på morgonen går att promenera på skaren, men på eftermiddagen är det skidor som gäller för då har snötäcket blivit för mjukt.

Jag tog skidorna imorse för säkerhets skull, och det är suveränt före. Känns som man svischar fram. Det är däremot inte säkert att det går lika bra till helgen, hoppas på det men man vet aldrig om det ska gå såhär snabbt med vårens intågande.

Träffade S och wachteltiken Porsche i skogen, Ville hittade en lekkamrat och försökte visa sig från sin bästa sida som alltid när det kommer till brudar.



Det blev såklart ett besök hos lille Zigge också då vi likaså befann oss i krokarna. Han växer så det knakar! Bilderna som följer visar två hundar med samma gängliga motorik och barnslighet.
2-årig vorsteh + 4 månaders Border collie = samma stil.  :D ;)






Kvällen blir lugn eftersom jag ska vara barnvakt ett par timmar.
Äntligen må jag säga, är moster/faster till massor med ungar och aldrig får man sköta. ;)


Kommentarer
Postat av: Moster Åsa

Har du en trött hund? Zigge är nästan död. Vi var tvungna att bära han till bilen när vi skulle och handla. Kram M Åsa.

2009-04-22 @ 18:08:34
Postat av: Anonym

Jag har 2 pojkar som jag gärna lånar bort ett tag;)!!!!!!!!!

2009-04-22 @ 19:19:37
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Anonym

SV: Moster Åsa: Ville är ganska trött han med. Han orkar gå själv dock. ;-)



Johan/Åsa: Kom hit med dom ni! ;-)

2009-04-22 @ 21:42:41
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

tack så mycket =) nu är jag ett år älre och massa klokare ? xD hahaha

2009-04-23 @ 00:23:53
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

jo, en ganska trasslig familj börjar de bli.

Linda och petter som är hel-syskon.

Pontu som jag egentligen inte ens är släkt med. mammas föredettas son.. men han står mig nära och betyder oerhörtmycket för mig. åsså är de ju Elliot och nu Oliver ;)

2009-04-24 @ 00:57:57
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0