Premiär imorgon!

Vi mjukstartar denna premiärvecka med följande planering:

tis 25/8: Kvällsjakt (ett par timmar efter jobbet)
ons 26/8: Sjöfågeljakt
tor 27/8: vila (min sista arbetsdag!)
fre 28/8 - sön 30/8: Ville åker iväg och jagar med sin husse P.
(hundlös 3 dagar... fy! sägs att det blir en riktig barhuveafton med mig i täten på lördag :rolleyes: ;) :D )

Och på söndagkväll eller måndagmorgon bär det iväg till Fågelberg för Tjejveckan - en veckas jakt med brudarna. Vi kommer ha så himla roligt, det är jag säker på. Och förhoppningsvis lyckas fälla någonting därute i skogarna.
Jag håller tummarna att Villes svans håller bättre än förra året, då han fick börja med vila och Magnecyl. Det tog flera dagar innan han var fit for fight stackarn. :(

Idag vilar vi oss faktiskt i form också. Ville har många jaktdagar att se fram emot så det gäller att kroppen är fräsch och fin när Allvaret börjar!


Plocka fram bössan tycker Ville :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0