Valpsjukan

...har jag drabbats av, den är mycket smittsam och plågsam kan jag berätta. En nära bekant har nämligen igår fått hem sin lille åttaveckorsvalp Zigge, och han är sötare än socker. Bilder utlovas så fort jag kommer ihåg att ta med kameran.
Han är mjuk, söt som socker och han luktar sådär som bara valpar gör! :-)

Förnuftet (tur att man har ett sådant) säger dock att det räcker gott och väl med en Ville. Han är allt jag vill ha och behöver. Den dagen man bor i drömhuset och har mer tid blir det garanterat en hund nummer två, men det blir när det blir. Tills dess får jag nöja mig med den här:



För övrigt inget nytt under solen. Jobbarhelgen är mer än halvlek, morgondagen bjuder på ett dagtids-pass och efter det väntar en ledig dag.
Ikväll är det TV-slöande som gäller fram tills telefonen ringer, är jourhavande chaufför åt ett par festprissar som hör av sig när de är färdiga med roligheterna. Nästa helg är det min tur - då blir det ett (troligen) trevligt partaj på lördagkväll, jag rent utav längtar faktiskt för det var jättelängesedan sist.

Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: öjebybor

Jasså så du har valpsjukan! Men vem kan låta bli att få det när man ser en söt valp, inte jag i alla fall:) Sköt att helgen är över för dig!!

2009-02-22 @ 18:24:39
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Nina

Det vet jag inte ännu, pratat med helena men hon visste inte hur de skulle bli vi får väl se:D

2009-02-23 @ 18:43:52
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0