Bloggtorkan är här

Nu har jag riktigt ingenting att skriva om.
Jag och Ville är i en downperiod  vad gäller den mentala träningen, mycket pga att jag haft det "ört" på jobbet och när hjärnans kapacitet är låg är det bättre att låta bli, för det blir bara halvdant. Så då är vi ute och tar härliga promenader istället. Han får sträcka ut benen ordentligt, och det är en hel del dofter efter spåren nu som är en aktivitet för sig. :-)
Helgen som kommer innebär två lediga dagar, så då ska det väl hinnas och orkas med endel saker. Och på måndag kommer träningen i grupp igång igen, har varit stiltje på den fronten ett par veckor såhär i juletider. Nu är det dags att ta tag i det igen!

Så senaste tidens bloggande har efter nykamerans hemkomst förvandlas Villes blogg till en Bilddagbok. :-)

Längtar något så vansinnigt efter jakten. Har redan börjat planera för Tjejveckan, klura på var man ska söka jaktmarker, fundera på hur semestern ska läggas, vad och hur vi ska träna och förbättra jaktdressyren, vad behövs det för utrustning till både mig och hunden? Åh det är så lääänge till 25 augusti! :-( 

Kommentarer
Postat av: papsen

hej jag å dima planerade för toppjakti helgen men de sket sej pga av div orsaker ,har köpt löparskidor så nu tränar jag på grisberget kramar/

2009-01-11 @ 13:56:54
Postat av: Vickan

Svar: Jaså :-)

Men om det är hyfsat underlag däruppe kanske vi (jag & Ville) kan fara upp någon gång och gå/skidra från bommen. Jobbar nu till helgen dock... men vi får höras!

Ha de bra

2009-01-12 @ 11:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0