Välkommen ledighet!

Nu är den här - den efterlängtade tredagarsledigheten! *hurra hurra*

Jag älskar mitt jobb, men just nu är det behövligt med en paus därifrån. :-)

Jag & Villobert har tragglat på med lydnad/apporten även igår, och då gick det lite sämre... säkert beroende på mig. Jag skulle behöva gå på hundförarkurs och lära mig fokusera bättre, ska kolla om det finns något sådant. "För tankspridda hundägare" eller något sådant. :-)

Idag har vi tagit paus från allt vad träning heter, tiden har helt enkelt inte räckt till. Jobb, 4-årskalas och besök hos en sjuk anhörig (palliativ vård...) och hips vips är det kväll. Ville har fått ett par prommisar, busat lite i en snödriva och träffat lille Leo en stund - det är allt.

Imorgon bär det iväg på skidäventyr med Trollbäckengänget, Tegsnäs är lastade i bilen och bara väntar efter att få motion. :-)
Hoppas bara att underlaget är snällt med hundtassarna... får preparera med Jaga-lätt och se hur det går.

Tjing!



Kommentarer
Postat av: öjebybor

Ha en underbar dag i skogen! Hoppas att tassarna klarar sig..

2009-01-24 @ 20:41:27
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Ann-Britt

Jaja, tredagars ledigt, hm.........roligt för dig!!

Själv har jag precis tvärtom :(

Ha det så trevligt i skidspåret med Ville!

Vi har vårat roliga på Må-Tis.

2009-01-24 @ 22:02:18
Postat av: Vicks

SV: Tassarna höll, det var mjukare än jag trodde. :-)



Ann-Britt - Ska jag tolka det där som att du är ledig mån-tis, eller ska du stå på skidor mån-tis? :-P

2009-01-27 @ 11:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0