Morgondopp

Det är tunga moln som pryder himlen idag. Solen tittade trots allt fram på morgonkvisten, så jag och Ville tog en tur ner till Höträsket och njöt av den friska sjöluften. På hemvägen följde vi en åkerskant, och man börjar förstå att sommaren är här. Har hittat världens ställe med åkerbärsblommor som lär få ett återbesök så småningom! :D







Ska jag eller ska jag inte?


 Jag gjorde det :D


Här skulle vi bo tycker Ville




Resten av dagen kommer att ägnas åt återhämtning från nattens bravader, kom hem vid tretiden och har väl sovit tre timmar ungefär. :rolleyes:  Hade ganska så kul så det är värt en dag med yrsel, fruktansvärd törst och huvudvärk. ;p
Födelsedagsfirande hos syster Petra och förstås ett besök på vallokalen plus någon form av hundaktivitet står på schemat, men inte riktig ännu så nu är det dags för nästa dos Ipren under filten i soffan. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ VACKRA BILDER DU TAR.

Ha en bra söndag, kram från pointerliv:)

2009-06-07 @ 18:04:17
Postat av: pappsen

håller me föregåeende,, /de går över ,hade en fruktansvärd huvudvärk åxå trots no alkoholic,tror de är vädret,,eller LCHF ..-5/3v

kramar

2009-06-08 @ 08:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0