Öronrapport och utställningsplaner

Villes öron doftar hallonbåt igen ;) , han får dock sina il och kliar men det är för att det redan är klöst därinne sedan förut och rugorna ger lite klåda när det läker. Och osmidig som han är är detta inget blygsamt moment, nej här kör vi in hela tassen med klor och allt, och river runt. *suck*

Men det är friskt och fint inomhus. Får avvakta och se hur pass ofta problemen återkommer. Är det någon gång per år eller blir det med jämna mellanrum? Det finns tydligen en ganska enkel operation som vidgar hörselgångarna och ska ge gott resultat åt "öronhundarna". Har inte forskat så djupt men det går att ta reda på ifall det behövs längre fram.

Vi kommer med största sannolikhet att debutera i utställningsringarna snart! En inofficiell och två officiella hade jag tänkt mig. Har rekat med mina uttänkta "handlers" och hoppas dom ställer upp. ;-)

Moster : Nu fick du svar på din fråga. Och som du ser ovan - jag räknar med dig i vänstervarvet! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0