Vilodagen

Idag anammar vi bibelns ord, om söndagen.
Jag är inte i särskilt strålande form efter gårdagens strapatser. Imorse svor jag "aldrig mer...", nu känns det litegrann som "jamen det var fruktansvärt kul". Så det var nog värt det i slutändan. För roligt var det!

Jag & Ville har varit på en mysig koppelpromenad i friska luften, fotat litegrann och så har han fått söka godis, en bra aktivitet när det är tomt på fantasifronten. Sådana här dagar kan det finnas risk att det kryllar av folk på våra fina skoterspår här i krokarna, därför fick V gå i koppel hela tiden för ovanlighetens skull. Han är en pärla på att gå i koppel så det är bara nyttigt. :-)

Vädret är lite mulet, solen har försökt spränga fram mellan molnen men har bara lyckats korta stunder. Men vi kan ju inte ha finväder varje dag.



Kommentarer
Postat av: I d a - T a l l h e d :)

ja gud ja, jag sklulle ha följt med dig på fest ju ! xD Attans att man missade det.



Jo dom är jäkligt lika varandra. Mamma är mer lik mormor, eller var heter de nog för mormor lever ju inte, och moster är mer lik morfar, men ändå är mamma och moter jätte lika fast och andra sian var faktist morfar och mormorockså lika av någon anledning xD hah ..

2009-03-01 @ 15:56:21
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Nina

Jo de är ju de:/ Roligt att se bilder:D

2009-03-01 @ 21:03:01
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: öjebybor

Kul att du hade roligt i lördag i allafall! Dagen efter brukar ju alltid vara mindre rolig. Ska snart he mig ut på isen med hundarna, men det blir nog en liten tur bara för det snöar så mycket.Johan ska nog fara på träningen i kväll med hundarna, jag som allid jobbar måndag kvällar kan aldrig följa med:(

2009-03-02 @ 11:55:58
URL: http://pointerliv.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0