Dagens utställning

Det gick över förväntan! Ville var gapig och hemsk stundvis, men skötte sig bra överlag och såhär lät bedömningen:

Stor hane, bra huvud med rätta propotionerna, bra rygg, något kort och brant kors, ordinära vinklar runtom, rejäl benstomme, bra tassar, bra pälskvalitet, kunde ha mer behåring, trevligt temperament.


Konkurrerade med brorsan Gonzo, som väntat nog tog 1:a priset. Grattis!

Stort tack till min handler Åsa, som gjorde ett kanonjobb!
Nu återstår nästa helgs "riktiga" utställning, då jag faktiskt kommer springa själv i ringen nu när jag förstått hur allt går till. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin kritik han fick:)

Synd att vi missade er , men vi ses ju på lördag igen. Jag har beställt strålande sol!!

Ha det så bra....

2009-05-11 @ 15:30:14
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: abp

Som tidigare skrev; FIN kritik han fick.

Fick höra ikväll att Boss var anmäld till stora utställningen i juli, ställs lördag. Kul!!

2009-05-11 @ 20:09:06
Postat av: Vickan

Johan/Åsa: Perfekt med finväder :-)



abp: Ja det var roligt!

Hoppas jag är ledig på Internationella i juli, måste ju heja på Bosselito :-) är det du som är handler eller? ;-)

2009-05-12 @ 06:31:01
Postat av: Trollbäckenshundhotell

Hej

Va kul att ni fick så bra kritik... Ni kanske fick blodad tand nu?! :-)

Ha en bra dag

2009-05-13 @ 08:57:55
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

de kommer gå bra för dig och ville. de lovar jag dig :) Man är jätte nervös men inser efteråt att de var askul och då vill man göra de igen xD



Vilken dag ställer du han. Lördag eller söndag?

2009-05-15 @ 01:37:16
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0