Förkylningstider

Kände redan igårkväll att någonting var i olag. :S
Imorse förstod jag att det var rätt, och nu under eftermiddagen är det soffan-filten-dator-TV som gäller. Ett varmt bad friskade upp luftrören aningens, fick dock grabba tag i badkarskanten då blodtrycket inte hann med i svängarna. Stämbanden, luftrören och lederna är värst. Och så detta med temperaturen... Ena sekunden står fönstret på glänt, andra drömmer jag om kakelugnar och bastubad... Nåja, det är bara att ta situationen som den är, imorgonbitti ska jag besluta om jag ska jobba helgen eller inte, börjar nämligen inte förrän 13:30 så dom hinner förhoppningsvis fixa en vikarie under förmiddagen i sådana fall.
Det värsta med att vara sjuk är: Själva plågan, "hittar de en vikarie?", karensdag och sjukavdrag svider massor i börsen, hunden får ingen stimulans och man slösar bort enmassa värdefull tid på ingenting.

Usch för att vara sjuk!
:(

Nåväl, Ville tar det med ro som den cooling han faktiskt är.
Tuggben i alla valörer är inhandlade så han får lite stimuli mitt i eländet.



Sådärja - lite gnäll och så känns allting aningens lättare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!!!

2009-05-29 @ 00:10:41
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: pappsen

krya på dej//// vi hörs till veckan

kramar från oss

2009-05-29 @ 08:34:31
Postat av: Vickan

SV: TACK!



Pappa - Håller tummarna för maraton (Nicke & Carina antar jag?) och ha det så bra i Sthlm!

2009-05-29 @ 16:43:46
URL: http://vorstehbus.blogg.se/
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

men tanken är qtt jag ska vända dygnet bak och feam fö att imorgon åker vi till motala ch på ftermmiddagen startar vi och på natten dska jag köra.. så därför vänder jag dygnet ju. =)

2009-05-30 @ 19:45:08
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0