Första frosten

Såvitt jag vet är det första morgonen man fått skrapa bilrutorna. Solen skiner men frosten ligger bitvis kvar som ett täcke på gräset. Det blir pangväder idag också! :D

På jaktfronten har det varit lugnt några dagar. Ville har fått vila från svansarbete och istället rört på sig fritt för att hålla igång. Han och Z har fortfarande lika roligt tillsammans, det känns inte som om det någonsin blir några problem dom emellan, med tanke på hur vänliga bägge två är och såklart den lämpliga åldersskillnaden på två år.

Har valt att spara honom tills imorgon, då blir det jakt igen. Längtan är stor!

Lövfällningen har däremot startat, men vi ska kämpa...


Kommentarer
Postat av: syster anna

Kom förbi nån dag, vi vill bli lite uppdaterade om hur du tillbringar din semester...



Kram A

2009-09-18 @ 08:56:03
Postat av: Anonym

Tim undrade i morse när vi skulle på skolan om det hade snöat i natt. Jag inser att jag bor på fel ställe för jag tycker det är såå tråkigt när kylan kommer. Måste nog flytta till spanien eller något varmare land;)

Have a nice day:)

2009-09-18 @ 09:36:29
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Sandra och Wilma

Fel, ANDRA morgonen man fick skrapa rutorna på bilen, iaf här i blåsis=P

2009-09-18 @ 20:00:22
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0