Hemma

Nu är vi hemma, jag och Kroksvans. Kan tala om att det känns skönt. Han är inte alls fräsch i sin stackars svans, jag kommer nog kontakta veterinären på måndag och åtminstone rådfråga. Är inte främmande för en amputation, det tråkiga är ju att det i sådana fall sker mitt i jaktsäsongen. :( Å andra sidan är det kanske bäst i längden, man kan vrida och vända på saker och ting, så att bolla idéerna med vetten och försäkringsbolaget känns sunt.

Inga fåglar som sagt denna vecka. Idag blev det inte ens någon jaktsväng, regnet öste ner och vi tog istället lite sovmorgon innan städningen av stugan. Väl hemma på parkeringen kom världens skur, himlen öppnade sig bokstavligen, så det finns endel ouppackade prylar ännu som jag ska ta tag i så småningom.

Bilder kommer snart!

Kommentarer
Postat av: pappsen

jo ibland så känns de som är detta verkligen kul /men jag lovar dej när de lyckas så är de värt det//

2009-09-05 @ 14:41:37
Postat av: Katarina

Tjena, cyklat idag med hundarna och precis när jag säger till Seth, ingen älg på hela turen då tittar jag till vänster jo en älg röv den gjorde ett tvärkast men vi gick i spåret men Rambo tycktes inte förstå vad det handlade om. Ha det bra.

2009-09-07 @ 11:24:58
URL: http://www.katarina66.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0